Turkey

این واژه turkey در انگلیسی به معنی شکست است. برای همین اردوغان دستور داد در سازمان ملل turkiye ثبت شود. در کتیبه های چین به مردمی که در جوار کوه های آلتای زندگی می کردند ترک گفته می شد.

فهرست دانشگاه های مورد تایید هندوستان....

فهرست دانشگاه های مورد تایید هندوستان

از بخش اعتبار مدرک  خارجی کشور هندوستان ، با ایمیل مورد تایید بودن چند دانشگاه را پرسیدیم.

هندوستان دانشگاه شهر آغری ترکیه با نام ابراهیم چچن را تایید می کند و می گوید بین المللی است. ولی وزارت علوم ایران تایید نمی کند.هندوستان می گوید ما معادل سازی می کنیم.

1368 شمسی ...

آکادمی علوم چین 

توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد. و از مشاهیر علوم چین هستند و 318 نفر هستند. و زیر نظر شورای دولت هستند.در روش انتخاب عضو هیت علمی دانشگاهها به روش  متمرکز هستند. .1. فهرست نامزدها آنجا می رود. و رای گیری مخفی است. و دو نظر می دهد . الف ) معرفی مستقیم به دانشگاه  ب) توصیه می شود.

1368 شمسی ...

کارخانه نساجی فیبر شیمیایی

در این سال اولین کارخانه نساجی فیبر شیمیایی توسط وزارت نساجی ساخته شد.ظرفیت تولید آن 500 هزار تن است. چین البسه خود را با این الیاف تولید می کرد.

1368 شمسی ....

حواله پستی

وقتی پول را با پست می فرستیم. وقتی که دو نفر شماره حساب ندارند.به پست پول میدهیم. و قبض حواله 10 میلیون تومانی می خریم.و آن را پست می کنیم. فرد گیرنده قبض حواله را به پست می دهد و پول نقدی را دریافت می کند. این حواله در پست یا بانک قابل نقد است. و برای جلوگیری از سرقت است.