آینده ی اسلام نوشته ی ویلفرید اسکاون بلانت

جده در فصل زیارت یک جهان بزرگ است.و دینی که به آن اعتقاد دارد. دین اسلام گسترده تری است. که او در ایران و ترکیه یا هند بدان عادت کرده ، در آنجا هر نژاد و زبان و هر فرقه ای است. هندی ها ، ایرانی ها آنجا هستند. سیاه پوستان نیجر و مالی ، تاتارها ، عرب های صحرای فرانسه ، عمان ، مردمانی با لباس چینی ، و دید انسان به اسلام به طور ناگهانی بزرگ می شود. و خود بر سر خود فریاد می زند : به راستی که جهان (مسلمانان) بزرگتر از آن چیزی است که مردم و علما توصیف کرده اند.مغازه داران برای سوالات زایران بیشتر از کار خود وقت می گذارند.تاقبل از زیارت تصور می کردم اسلام فضایی رو به زوال است. ولی اینطور نبود.

ما در اروپا ترک ها را مبینیم. ولی در مرکز اسلام به گستره ی آن پی می بریم.که ترک ها در مقابل آن بسیار کوچک هستند.شعار واحد آنها (( لا اله الا الله - اشهد ان محمدا رسول الله )) است.آن چیز که در ترکیه شریعت اسلام گفته می شود. گفتارها و سخنان چهار خلیفه است. که غیر قابل استیضاح است. پس شریعت در ترکیه همان چهار خلیفه است.شریعت ترکیه اجازه اجتهاد نمی دهد و همه چیز در زمان چهار خلیفه بسته شده و غیر قابل استیضاح است.در مکه تعداد زایران ترکیه کمتر از سوریه و عراق است.مسجد ایاصوفیه مرجعیت دینی تاریخی خود را از دست داده است.مرکز بعدی قاهره است. که بالاترین شهرت و نفوذ را در مرجعیت دینی در اسلام محمدی دارد.متعصب ترین مسلمان آنها هستند.شراب در قاهره مکروه است.در حیدرآباد و بمبئی حنفی ها مکتب بزرگی دارند.و هند رتبه اول در حج را دارد.چینی ها هم 25 میلیون مسلمان دارند.کم مناقشه ترین آنها شیعیان علی هستند . که بلانت آنها را شیعیان شیخی می نامد.تنها فرقه بدعت گذار مسلمان آبادیه ای ها هستند که به عمان پناهنده شده اند.به قولی خوارج هستند.

استخدام....

4 تا حوزه اصلی داریم :

آموزش

کشاورزی

پزشکی 

فقرزدایی

ما فارغ التحصیلان دانشگاهی  را برای کار  در این چهار حوزه اصلی در روستاها با گزینش جذب خواهیم کرد. ولی شامل دستمزد نمی شود. کمک هزینه به آنها داده می شود. و مدت ماندگاری آنها برابر با اتمام پروژه خواهد بود.و چون گزینش کرده ایم ، پس از پایان پروژه تشویق به ماندگاری خواهیم کرد.

اقدامات پلیس در اماکن تفریحی ....1387

بار و دیسکو در چین

در هر مکان رقص آواز حداقل دو پلیس حضور دارند.

پلیس مستقر  از قمار و فحشا جلوگیری خواهد کرد.

به لحاظ امنیتی مکان رقص و آواز و دیسکو باید مجهز به دوربین مدار بسته مورد تایید پلیس باشد.

استاندارد هر 200 متر 2 پلیس است.و هر 200 متر اضافی یک پلیس اضافه می شود.

در بارهای ترکیه هیچ پلیسی وجود ندارد.

خاموشی چراغ ممنوع است.

شرکت حمل و نقل ...1387

گاهی برای مسیر ماکو تهران بین تعاونی ها درگیری پیش میاید. زین پس دولت برای هر مسیر مناقصه 4 ساله برگزار خواهد کرد. و براساس قانون و امتیاز مسیری را به یک تعاونی اختصاص خواهد داد. و همه محدودیت ها و امتیازات و استانداردها را لحاظ خواهد کرد.و تعاونی ها خودسرانه ماشین نخواهند گذاشت. بین تعاونی ها درگیری بر سر مسیر و ... زیاد است.

اداره تدارکات متمرکز هر وزارت خانه.....1387

موارد زیر به اداره تدارکات متمرکز هر وزارتخانه ارجاع می شود.

1. مواد کشاورزی

2. تجهیزات و ابزار پزشکی

3. تجهیزات نقشه برداری

4. تجهیزات مدیریت ترافیک

5.تجهیزات بندری

6.ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی

7.تجهیزات هواشناسی

8.تجهیزات آب و هوای مصنوعی

9.تجهیزات آتش نشانی

10.تجهیزات و ملزومات پلیس

11.تجهیزات و مواد آموزشی

12.تجهیزات رادیویی و تلویزیونی

13.تجهیزات عکاسی صدا و سیما

14.تجهیزات ادبی و هنری

15. تجهیزات ورزشی

16. تجهیزات گمرکی 

17.تجهیزات بازرسی

18. کشتی و هلی کوپتر

19.تجهیزات  سیستم مالی 

20.قایق نیروی انتظامی

21. تجیزات دادگستری

22.خودرو آتش نشانی

23.رله تلویزیون

24.کالا و مواد بلایای طبیعی

25.مواد کنترل سیل