طرح اجرای اصل 15 قانون اساسی ....

در تیر ماه 1398 ، 150 نماینده مجلس این طرح را امضا کردند.وقتی 150 نماینده طرحی را امضا می کنند. آدم فکر می کند. این طرح حتما به سرانجام می رسد. عین الله شریف پور نماینده ماکو هم در این بین بود.حتما حضرت پور که از امضا کنندگان است به خوبی می داند چرا به سرانجام نرسید.وقتی مرکز پژوهش ها که رئیسش کاظم جلالی سفیر فعلی ایران در روسیه است ،  اعلام می کندکه بهتر است مجلس ورود نکند. و این قضیه باید از طریق شورای عالی آموزش و پرورش حل شود. البته در گزارش مرکز پژوهش آمده که هدف این طرح تدریس به زبان مادری نیست. بلکه تدریس درسی به زبان مادری در مدارس  است.و نتیجتا مرکز پژوهش ها به ریاست سفیر ایران در روس پیشنهاد به حذف کلیات طرح می دهد.

طرح ها ی سلیمان جعفرزاده در دوره هشتم مجلس

در سال 1387 سلیمان جعفرزاده و جهانگیرزاده نماینده ارومیه از بانیان طرح ((حراست ها)) می شوند . که هیچ موقع تصویب نشد. از دلایل طرح این است از آنجا که کشور آماج بدخواهان است. لزوم تقویت حراست بیشتر می شود.

طرح دیگری که در سال 1390 سلیمان جعفرزاده و قاضی پور از بانیان آن بودند . طرح الزام به ارایه پیوست فرهنگی برای پروژه های عمرانی بود. تا ارزش های دینی و ملی حفظ شود. عمر آن مجلس به تصویب آن قد نداد.

طرح دیگری که سلیمان جعفرزاده از بانیان آن بود . تاسیس سازمان غیر دولتی مددکاری اجتماعی بود.که زیر نظر بهزیستی میشد. این طرح همان اوایل در کمیسیون مجلس رد شد.

طرح دیگری که سلیمان جعفرزاده از بانیان آن بود. و در سال 1388 نتیجه داد و تصویب شد . مربوط به این بود که دولت روابط خود را با کشورهایی که از تروریسم حمایت می کند. قطع کند.

از طرح های دیگر که این نماینده از بانیان آن بود و عمر مجلس قد نداد. این بود که شرکتهای پیمانکاری حذف گردد. و دستگاه اجرایی مستقیما نیرو را به کار گیرد.

طرح دیگر این نماینده این بود که اتفاقا ذاکر هم آن را امضا کرده بود و مربوط به سال 1388 است. برای خرید و فروش های قولنامه ای قبل از سال 1390 ، توسط اسناد و املاک سند صادر شود.

از طرح های دیگر سلیمان جعفرزاده که خیلی مهم است و مربوط به سال 1388 است. و قاضی پور هم شریک بود. این است که انتخاب شهردار توسط استاندار صورت گیرد. یعنی حذف شورای شهر.  که عمر مجلس قد نداد.

اقتصاد ایران ....

 یکی از عوامل ارتقای بورس ، صادرات است. و مکمل آن واردات است. اینکه مثلا به ترکیه بگوییم ما فقط صادر می کنیم و از تو چیزی وارد نمی کنیم قابل قبول نیست.  در دورانی که ما درآن قرار داریم ثبات ارز را داریم. ویکی از مولفه های رشد بورس صادرات است. و هیچ کشور درست و درمانی  معامله یک طرفه را قبول نمی کند.  مگر اینکه پایاپای باشد.

در کل کشور ایران

در کل کشور ایران که ۸۰ میلیون نفر است . افتضاح این است که یک خواننده زن ساکن در ایران نداریم. که مجوز انتشار داشته باشد. و افتضاح بدتر از آن این است که اصلا به احتمال ۹۹ درصد هیچ خواننده زن که وجود ندارد اجازه پخش در تلویزیون نمی دهند. مانده ایم این زنان ایران با کدام خواننده زن همزادپنداری می کنند. یدونه مریم حیدرزاده داشتیم اونم که شعر میخوند.اینم شد مملکت.

۸ سال کشور را دادیم دست خاتمی. ۸ سال هم دست روحانی دادیم. یکدونه خواننده زن از این مملکت تو رسانه و فضای مجازی مطرح نشد. آقای روحانی و آقای خاتمی این ساده ترین مسئله بود. چرا حل نشد؟

بابا اون بی صاحب عربستان و افغانستان خاک بر سر خواننده زن داره. بعد ما چه مفلوک و بدبختی هستیم. 

بعد میگن مردم چرا زده شدند.

رشد اقتصادی ...

پیش بینی بانک جهانی از رشد اقتصادی کشورها در سال 2021 :

ژاپن 3 درصد

چین 8 درصد

ترکیه 5 درصد

اروپا 4 درصد

ایران 2 درصد

عربستان : 2 درصد

***

پیش بینی ما در بودجه 1401 : 8 درصد