نگاه چین به انتخابات ترکیه ......

اردوغان گفته : بایدن دستور سرنگونی اردوغان را داده است.من و مردم ترکیه این را می دانیم.اردوغان اضافه کرد : اپوزیسیون در صورت پیروزی سر تعظیم در برابر غرب فرود می آورد.آمریکایی ها با پول سیاه رهبران کشورها را می خرند. و آنها را آموزش می دهند تا رهبران دموکراتیک برای تکامل صلح آمیز شوند.ترکیه از آمریکا نافرمانی می کند. اوکراین یکی از این موارد است. و روسیه را تحریم نکرد.آمریکا از ترکیه خواست سوئد و فنلاند را به ناتو بیاورد. که ترکیه وتو کرد.آمریکا چطور می تواند خار اردوغان را تحمل کند.کلیچداراوغلو یک عامل آمریکا است. کلیچداراوغلو تلاش برای بهبود روابط غرب و ترکیه دارد.

بی بی سی لندن ،  اردوغان را سلطان شیطان صفت نامید. فرانس اینترنشنال گفت اردوغان کاخ مخفی با هزار اتاق دارد. اردوغان و وزیر کشور او گفته : آمریکا در فکر کودتا است.در سال 2016 ترکیه در آستانه کودتا بود.ترکیه تا به حال 5 کودتا داشته است. که فقط آخرین آن موفق نشده که کودتای گولن در سال 2016 است.کودتای 2014 اوکراین هم از طرف آمریکا بود.

1361 شمسی ....

کارخانه سیگار منبع مهم درآمد ملی است. کارخانه های سیگار باید تعدیل شده و به مدیریت واحد برسند.این یک برنامه ملی است.سیگار تولید شده از صنایع دستی قاطعانه باید ممنوع شود.این تعدیل کارخانه های سیگار برای مذاکره به پکن بیایند.برنامه دولت به صورت یکپارچه است.

1361 شمسی ....

یک میلیون فارغ التحصیل کشاورزی داریم. که 480 هزار نفر در بخش کشاورزی و جنگلداری فعال هستند.در دانشکده های کشاورزی و جنگلداری ثبت نام باید هدفمند باشد. مثل آیین نامه جذب دانشجو است.برخی مردم کشاورزی و جنگلداری را تحقیر می کنند. خط مقدم در مدارس فنی و حرفه ای کشاورزی و جنگلداری با ثبت نام هدفمند است. در مدارس فنی و حرفه ای تکنسین کشاورزی را به شدت پرورش دهید.

انتخابات ترکیه ..........

تلویزیون R  رومانی : رومانی که طرفدار روسیه است. گفته است انتخابات پارلمانی و انتخابات مجلس پیروزی بزرگ برای اردوغان است.روسیه و رومانی نگران هستند که با پیروزی کلیچداراوغلو مذاکرات پیوستن به اتحادیه اروپا شروع شود.که حتما اینطور خواهد شد.و باز اتحادیه اروپا شروع به ابهام های سازنده خواهد کرد.با پیروزی اردوغان این مذاکرات پیوستن به اتحادیه اروپا  مسکوت و دفن خواهد شد.رومانی کشور واسط بین آلمان و ترکیه از لحاظ مرزی است. جالب این است که اروپا هم تمایل جدی برای اینکار ندارد.

DCN نیوز رومانی : اردوغان قبلا در انتخابات ترکیه پیروز شده است.رژیم ترکیه مشروعیت خود را از خدا می گیرد و نه رای دهنده.

BTA بلعارستان :بلغارستان کشور واسط بین آلمان و ترکیه از لحاظ مرزی است. و بلوک شرقی و طرفدار روسیه است.اردوغان در دور دوم حداقل 53 درصد آرا را از آن خود خواهد کرد.

1361 شمسی ....

آیین نامه جذب دانشجوی جدید ....

1. داشتن دیپلم

2. داشتن سن زیر 25 سال

3. معاینه اخلاقی و فیزیکی 

4. ارزیابی هوش و آمادگی جسمانی

5. کنکور : شامل مواد امتحانی : ادبیات - تاریخ - سیاست - زبان - ریاضی - تاریخ - جغرافیا- زبان - فیزیک و زیست شناسی به تفکیک رشته فرق دارد.

6. معاینه پزشکی

یک دهم کل دانشجویان ، دانشجویان کشاورزی هستند.