زندگی در نور ....

زندگی در نور

نویسنده : شاکتی و کینگ

متولدو ساکن  آمریکا و ساکن کانادا

1998

کانادا

بدترین لحظه و تاریک ترین ساعت ، قبل از طلوع آفتاب است. هنگامی که روح جایی پیدا نمی کند و ناچار به فرم و شکل (بدن) برمیگردد.ما دو بعدی هستیم ، روح و فرم و شکل است.گاهی  روح و فرم در تناقض است ، فرد روحش برونگرا است و فرمش معلول است. که با هم ایجاد اختلال می کند. روح جوهر زندگی است.فرم غیر ابدی است. و روح موجودی ابدی که در درون ما زندگی می کند.فرم هم جهان فیزیکی و فیزیک و شخصیت من است.فرم شامل ذهن و احساسات من است.کسی موفق است که بین روح و فرم آگاهانه ادغام بیافریند.روح که هم انرژی است. روح از تجربه از فرم می آموزد. و فرم از روح می آموزد.با ازدواج عشق و صمیمیت با همسری را می خواستم. با اراده نمی توانید فرم  را آموزش دهید. یکی از کلیدهای یادگیری گوش دادن است.

دنیای بیرونی  مانند یک آینه غول پیکر است. که آگاهی ما را به وضوح و دقیق منعکس می کند. اگر مشکلاتی در زندگی شما وجود دارد کائنات در تلاش است تا توجه شما را جلب کند. اگر به سیگنال های کوچک توجه کنید از آنها یاد خواهیم گرفت. تشدید مشکلات از عدم توجه است.برای حمایت عاطفی و امن و درمان یک پشتیبان خوب پیدا کنید.

در درون ما شخصیت های متفاوت زندگی می کنند. در بین انواع انرژی درون باید تعادل را تجربه کنیم.به ما یاد داده اند به صورت خطی و انحصاری فکر کنیم : خوب/بد  درست/غلط          کسی که زیاد می دهد خوب است و در مقابل خودخواهی است.اگر زیاد بدهیم و کم بگیریم ، رضایت مشارکت را از دست می دهیم.و رنجش می بینیم. و باید تعادل ایجاد کنیم.

ما در تقابل با زندگی هستیم. ما یاد گرفته ایم نسبت به هم احترام بگذاریم. کل نظام ارزشی فرهنگ ما بر این باور است که اصل عقلی برتر است. منطقی و سازگار باشیم. از رفتارهای احساسی ، غیرمنطقی خودداری کنیم. ما سعی کرده ایم این نیروهای تاریک را با ایجاد ساختارهای قانونی معتبر که درست و غلط ، خوب و بد را به روش بسیار سنگینی تعریف می کنند. کنترل کنیم. ما این رویکرد سفت و سخت به زندگی را با سرزنش توجیه می کنیم. طبیعت احساسی و غیر منطقی ما وحشیانه و کنترل نشده است.

سندرم 100 مین میمون در ژاپن در سال 1952 در حال مطالعه بود.یکی از میمون ها در جزیره سیب زمینی را قبل از خوردن شست. چند میمون دیگر تکرار کردند. در سال 1958 جزایر مجاور بدون ارتباط فیزیکی همین کار را تکرار کردند. جهان آینه ی انرژی ماست.زندگی انتخابی است برای دنبال کردن جریان انرژی در درون ما ، مرگ انتخابی برای جلوگیری از این انرژی زندگی یا مخالفت با آن است.ما در هر لحظه از زندگی با این انتخاب مرگ یا زندگی روبرو هستیم. هر چه بیشتر دنبال نیروی زندگی باشیم. بدن ما سالم تر و حیاتی تر می شود.

مشتری ای  1.5 سال کمردرد شدید داشت.در طول جلسه از او خواستم با درد ارتباط برقرار کند.از او خواستم که با درد ارتباط برقرار کند.و از بدنش بپرسد که چه چیزی می خواهد به او بگوید. با انجام این کار او متوجه شد که هنوز برای مرگ مادرش اندوهگین نشده است. و یا عصبانیت نسبت به پدر را ابراز نکرد. بعد از صحبت به خاطر مادرش گریه کردو خشم نسبت به پدر را ابراز کرد. او با صحبت کردن تمام احساسات خود شروع کرد به گریه . و کمردردش برطرف شد.

پرداخت خالی ...........

کسانی که در استخدام دولت هستند. ولی عملا سرکار نمی روند. و حقوق و پاداش دریافت می کنند.کسی که بازنشست شده است. حقوق بازنشستگی دریافت می کند . و پرداخت خالی او دریافت همزمان حقوق به عنوان شاغل است.طرف  فوت کرده و همچنان حقوق و دستمزد  او ادامه دارد.اینها مثالی از پرداخت خالی است و نیازمند نظارت دقیق است.

کنگو

اصلاحات مدیریت مالی عمومی در کنگو

نویسنده : جرالدین بودینویل

2012

تا سال 2000 در کنگو سازمان برنامه و بودجه و ... بر اجرای مخارج بودجه نظارتی ندارد. و وزارتخانه مسئول است. ولی در اجرا و تخصیص  بودجه مخصوصا سرمایه گذاری ،  وزارت مربوطه و سازمان برنامه و ... با هم همکاری دارند. و هزینه های عمومی قابل ردیابی نیست.در سال 2001 جنگ داخلی پایان یافت . 

در سال 2005 با کمک نهادهای بین المللی نظارت بر بودجه بهبود یافت.

اولین طرح جامع اصلاحات PFM (اصلاحات مدیریت مالی عمومی) در سال 2009 تصویب شد. اولین قدم افزایش نظارت بر بودجه بود.در پایان هر ماه بودجه تخصیص می یافت. و گزارش  هزینه های ماه قبل بعد از بررسی روشمند بسته می شود.در آخر سال هم به صورت کلی بررسی و بسته می شد.

مدیریت مالی هند...

سیستم مدیریت مالی عمومی در هند

سال 2010

آمیتاوا باسو - وینو ستارما


سیستم مدیریت مالی هند ، با همکاری وزارت  اقتصاد و دارایی ، شرکت  GTZ  تهیه می  شده است. این شرکت مشاور مدیریتی ، در  اروپا قرار دارد. و در همکاری با سازمان ملل است. 

در هند سیستم مالی پیشرفته ی نهایی نیست. توسط برنامه انفورماتیک مرکز یا غیربرنامه ای ، گزارش هزینه های ماهانه تهیه می شود . و توسط داخل یا خارج ردیابی می شود. ستون فقرات ردیابی هزینه همین گزارش هزینه ماهانه است.تخصیص ها هم ماهانه است.

شرکت DNB.COM در ایالات متحده است.شرکت GLASSDOOR هم در فرانسه است.شرکت PFMSTONE هم در چین قرار دارد. شرکت OPML  در انگلستان قرار دارد.

سیستم مدیریت مالی عمومی pfms


گروه 20

در گروه 20 رهبران ابرقدرت ها از ظهور یک قدرت آسیایی به نام هند نام بردند. که با غرب و روسیه ارتباط خوب دارند. رییس سال بعد گروه 20 هند شد. هند در کنار چین می تواند نیازهای جنوب آسیا را تامین کند. هند مبادلات زیاد با روسیه در زمینه نظامی دارد.هند صدای جهان در حال توسعه است. و چین توسعه یافته است. ولی نظر بنده همان بازار سوسیالیستی است.