1366 شمسی

هر اداره دولتی که به چاپ تقویم و سالنامه اختصاصی اقدام می کند، به فضای ناسالم کمک می کند.ادارات دولتی مجاز به مبادله تقویم و سالنامه اختصاصی نیستند.علی الخصوص که با بودجه دولتی باشد. و قاطعانه باید اصلاح شود. نیاز به تقویم  باید به تشخیص ریاست ذیصلاح از بازار تامین گردد.با تکیه بر اصل صرفه جویی.

هر پرداختی به جز حقوق کارمندان دولت تحت عناوین یارانه و کمک هزینه و پاداش و ... توسط وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت کار تایید شود. و به شورای دولتی گزارش شود.الان در ادارات سیل کمک هزینه  و پاداش و ... وجود دارد.


اسناد رسمی اداره مسولیت ارسال و دریافت با امور اداری است. و چند نوع هستند. مثل :سفارش - دستورالعمل - انتصاب - عزل - پاداش - ابطال - تنبیه پرسنل - درخواست - دستور - اطلاعیه - قدردانی - گزارش - توافق که توسط امور اداری آرشیو می شود.

1366 شمسی ....

سعی کنید نرخ رشد اقتصادی را در 7 درصد تثبیت کنید.و این شد. در تولید کشاورزی و صنعت رشد 7 درصد داشتند.چین هیچ گاه نگذاشته رشد اقتصادی زیر 7 بیاید. هند میانگین 5 درصد رشد اقتصادی داشته است. و ترکیه میانگین 4.75 درصد رشد اقتصادی داشته است.ایران توانسته امسال به 3.76 نزدیک شود.هرچند میانگین ایران 4.5 درصد است. یعنی کمی فلج هستیم.و باید این فلج درمان شود.

در برنامه توسعه چین سعی کنید تولید اسید سولفوریک را افزایش دهید. اسید سولفوریک در دارو ، کود ، مواد منفجره ، شوینده ، تصفیه نفت ، شوینده و ذوب فلز و ... کاربرد دارد.

دین در چین ...

50 درصد مردم چین بی دین هستند. و 50 درصد با دین هستند.

دینداران : 

23 درصد : دین سنتی چین ، که مخلوطی از بودا و کنفوسیوس است.و در مورد اخلاق ، تعالی درونی ، و... است.

19 درصد : بودا هستند .

6 درصد مسیحی : 68 میلیون نفر

2 درصد مسلمان : 28 میلیون نفر



1366 شمسی ...

چه می شود در سال 1366 شمسی چین مخالف مساوات طلبی می شود.و طرفدار سوسیالیسم می شود.و مدافع تمدن معنوی سوسیالیستی می شود.و همزمان مدرنیزاسیون سوسیالیستی را خواستار می شود.و اقتصاد کالایی را خواستار می شود.محکم جلوی بورژوازی می ایستد. و قدرت سوسیالیسم چینی را در آن خلاصه می کند.

مبارزه شدید  با جرایم اقتصادی و کیفری و اصلاح انواع بی عدالتی هدف است.

و در کنار آن اصلاحات آگاهانه را قرار می دهد.و از احیای اقتصاد روستا می گوید. و در پی تقویت دموکراسی سوسیالیستی است.و خواهان گسترش فضای باز به دنیای خارج و تلاش برای تضمین توسعه پایدار می شود.از افزایش تولید می گوید.

و تجمیع همه اینها را وضعیت  سیاسی متحد و با ثبات می نامد. 


1366 شمسی ....

چین از سازمان آزادی بخش فلسطین حمایت می کند.مقامات اسراییلی عدالت را نادیده می گیرند.و مانع کنفرانس بین المللی خاورمیانه می شوند.اسراییل باید به مناطق اشغال شده عربی 1967 عقب نشینی کند.