سازمان اطلاعات ملی چین

از ترکیب اطلاعات ارتش + اطلاعات سپاه +اطلاعات پلیس  ، سازمان اطلاعات ملی چین پدید می آید.در ایران وزارت است. در چین سازمان اطلاعات چین است.در استخدام کارکنان و ...  از سازمان اطلاعات چین استعلام می شود.

دولت و مجلس ....

نظام ما باید در قانون اساسی با اصلاحیه ی قانون اساسی تغییر کند.اینکه اولا مجلس 5 ساله شود. و دوما بعد از تثبیت هیئت رییسه مجلس ، رییس جمهور و نخست وزیر توسط مجلس انتخاب شود. این یعنی در مجلس بساط استیضاح و رای اعتماد جمع شود. و مجلس صرفا سوال و تحقیق نماید. در این صورت تعدادی از نمایندگان مجلس پیشنهادی را به رای می گذارند آنهم لایحه است. و پیشنهاد دولت هم لایحه است.


اقتصاد دایره ای ....

مدیر اقتصاد دایره ای ذیل شورای دولت تعیین می شود. مثلا آب مصرفی ، بعد از تصفیه دوباره به مصرف باز می گردد.این اقتصاد دایره ای است.و ضمنا کاهش مصرف آب و مدیریت آن بخش مهمی از اقتصاد دایره ای است. یا وسایل الکتریکی در استفاده مجدد حتما استاندارد دریافت کنند.امانت و سمساری ما ایراد دارد.مالیات بر یکبار مصرف ها در اقتصاد دایره ای مهم است.صرفه جویی در انرژی اقتصاد دایره ای است.تشویق استفاده از سیمان فله مهم است.استفاده از آب باران مهم است. نمک زدایی آب دریا برای حفاظت منابع آب شیرین است.قانون اقتصاد دایره ای حتما می بایست توسط مجلس نهایی گردد.