ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بالیوود از رابطه جنسی ، تجاوز جنسی و فحشا متحیر شده است
ریتا بانرجی
1993
چرا جامعه هند و فیلم های هندی به شدت عاشقانه و اوایل قرون وسطی است.چون جامعه شدیدا سنتی است. جذابیت به زبان عشق بیان می شود.و میل جنسی در صحنه خاموش است. هر از چندگاهی بارقه های امید هست.و تمایلات جنسی اندک است. مردم هند از سانسور کننده تصویر کثیف در ذهن دارند. در آغوش گرفتن آخرین عمل سرکش کارگردان است.
مرد و زن ملاقات می کنند ، جرقه ها پرواز می کنند.قرار می گذارند و سپس ازدواج می کنند. عاشقان به طرز بی رحمانه ای توسط قبیله و مذهب جدا می شوند. در فیلم نبرد برای عشق (عاشقان شورشی 2012) ، مشکلات روابط عاشقانه یک مرد هندو و یک زن مسلمان است. تنها شیوه ای قابل قبول ابراز جنسی برای عاشقان ، در بالیوود ، جایی است که قهرمان از طریق آهنگ هایش میل جنسی و برانگیختگی جسمی خود را بیان می کند. در فیلم مرگ کامل به صورت اریب به میل جنسی پرداخته است. زن مجردی خود را از بالکن می اندازد چون از مردی که عاشقش بوده باردار شده است. و این نشان از ترس از طرد اجتماعی دارد. و مردی که به خاطر تجاوز به همسرش خودکشی می کند.
به راستی هدف سینمای هند از پرداختن اریب به میل جنسی چیست؟؟