ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
نوشته : اندرو گراهام
سال : 2011
دانشگاه کینگستون کانادا
****
همیشه یک مدیر به چهارچوب اخلاقی سازمان به طور کلی و فرد دقت می کند. اگر سالم بود . یعنی وضعیت مالی هم به همان میزان است.
مدیر تصمیم می گیرد چه کسی را کنترل و چه زمانی کنترل کند.
این مدیر است که تاییدیه می دهد و امضا می کند که چک و خرید تجهیزات توسط چه کسی انجام شود.
مهمترین وظیفه مدیر رهبری اخلاقی است.
.....
مدیریت در انجام کار دو اولویت دارد. ابتدا کارهای کوتاه مدت ، سپس کارهای بلندمدت .