ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
برای شروع کار به نشانی help.twitter.com/forms/general بروید. در این صفحه باید شناسه، ایمیل و شماره تلفنی که با آن صفحه توییتر را درست کردهاید وارد کنید. علاوه بر این مشخصات در قسمت Where are you experiencing this issue گزینه my desktop web browser را انتخاب کنید. در کادر پایین و قسمت Description of problem مشکلی را که برای شما به وجود آمده باید بنویسید. برای مثال میتوانید بنویسید «حساب کاربری من با شناسه فلان به اشتباه ساسپند شدهاست». در قدم بعدی تیک «من ربات نیستم» را بزنید و بعد روی SUBMIT کلیک کنید و تمام!