ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
ارزشیابی مدارس در چین تا 9 سال آموزش کیفی بود و کمی نبود. و الان دبیرستان چین هم نمره ها کیفی شده اند. و دیگر از نمره کمی خبری نیست. این مهم ترین وظیفه برای آموزش و پرورش است که حتی ارزشیابی دانش آموزان دبیرستان هم کیفی شود.در نمره کمی دانش آموز تباه می شود. ولی در نمره کیفی یعنی توجه به 5 مورد زیر :
اخلاق - رشد تحصیلی - رشد جسمی و ذهنی - کار و عملکرد اجتماعی - سواد زیبایی شناختی
یعنی در نمره کیفی دانش آموز در سطح جامعه رفتارش و کردارش نمره دارد. حتی در نمره دانش آموز نظرسنجی و مشاهده و مصاحبه هم مهم است.